2017 m. lapkričio 12 d., sekmadienis

Kelionė į Taliną

Praeitą savaitę, lapkričio pirmosiomis dienomis, pirmą kartą visa šeimyna iškeliavome į pakankamai tolimą kelionę. Įprastai mūsų kelionės tęsdavosi tik iki Latvijos pajūrio - Jūrmala ar Saulkrastė. O šį kartą mūsų šeimynėlė pakilo žemėlapyje kiek aukščiau. Mūsų dvynukams, tai pirma tolimesnė kelionė. Ištvėrėme pakankamai gerai, neskaitant to, kad keliaujant į priekį Jokūbas labai negalavo, o atgal, ko visai nesitikėjau, kelionė vaikams labai prailgo, nes teko ilgokai pastovėti prie remontuojamo kelio šviesoforo ir dar eismą lėtino karo policija dėl vykstančių sunkiasvorių karinių mašinų.
Bendri įspūdžiai liko labai geri. ☺

Pirmiausia vyko pasisveikinimas su jūra, nes ji visai šalia autostrados skalavo krantus. Na ir kaip gi su ja nepasilabinsi. Tuo labiau visiems buvo smalsu ją pamatyti ne vasarą, o šaltuoju metų laiku.

Čia mūsų menas - palikti įrašą prie jūros, nesvarbu, kad ir trumpalaikį. ☺

Sakykim, veidrodinis atspindys. ☺ Jokūbas užrašė "MAMA". ☺

Čia jau esame pirmos dienos vakare Talino centre, šalia didžiulio prekybos centro ( ėjome vakarieniauti).

O sekančią dieną, kol Poviliukas repetavo, mes pasileidome apžiūrėti Estijos širdies - Talino senamiesčio. Tik dabar rašau ir galvoju, kad visai išgaravo iš galvos, nufotografuoti vietinį susisiekimo transportą - ne tik autobusus, bet ir tramvajus. Kažkaip užsimiršo iš tos įspūdžių gausos. ☺

Pasižvalgymus pradėjome nuo senamiesčio krašto ir lindome į jo gilumą.

Pati pačiausia centrinė Rotušės aikštė.

Užėjome ir į konditerijos muziejų, tiksliau marcipaninį muziejų, kuriame iš marcipaninės tešlos yra gaminami tortų įvairiausi papuošimai. Tad visi šie šedevrai yra padaryti iš tortų papuošimo tešlos.

Mmmmm, kaip viskas skaniai atrodo! ☺
Ekskursiją po senamiestį baigėme išeidami pro senojo miesto akmeninės sienos vartus.

Toliau žingsniuodami link Talino kultūros centro ( te, kur Povilas repetuoja ir kur vyks festivalis), akis užkliuvo už tolumoje matomus keltus - laivus. ☺ Tai būtinai reikia iki jų prieiti.

Čia ta pati Baltijos jūra. ☺

Pramaklinėję ir gerokai pavargę, nes nuėjome daugiau nei 6,5 km ( taip telefono žingsniamatis parodė), atėjome į patį festivalį. Žinoma, kiek pavėlavę, bet mums pakako, nors ir kaip buvo dvyniai pavargę, bet vistiek nusibodo išsėdėti.
Čia šoko Estų kolektyvas. Nuotraukos siaubingai prastos kokybės, nes buvo tamsu salėje, o mano telefonas pritaikytas skambinti, o ne fotografuoti. ☺

Štai čia šoka mūsų vaikas. ☺Ir dar net gi priekyje, tik veiduką nusukęs.

Čia kaimynai Latviai.

Mūsų vaikai......

O pabaigoje kaip ir priklauso, nuotrauka. :) Pasirodymu vaikai ir vadovė liko patenkinti, Gavo dovanų ir svarbiausia, žinojo, kad jų vakare laukia ..... diskoteka. ☺

Povilui su kolektyvu išvykus į viešbutį valgyti, mums beliko taip pat sėsti į mašiną ir patraukti kažkur, kur taip pat galima nebrangiai pavalgyti. Tad.... pirmyn vėl į prekybos centrą "Selver". O ten..... akys raibsta. ☺

Sekančią dieną, jau niekur nebemaklinėjome, sėdome į mašiną, pasiimėme Poviliuką ( kolegos vyko su autobusu, tad kad būtų greičiau, jį pasiimėme su savimi). Kaip rašiau, kelias namo prailgo, bet... kaip gi vėl nesustosi prie jūros. Tad trumpas sustojimas prie jos, atsisveikinimas ir ..... namo. ☺